6.00

Har varit vaken hela natten. Kände att det var så onödigt att gå och lägga sig när man måste upp kl 6 för att gå till skolan. Idag flyger jag hemåt dessutom. Kommer däcka tidigt ikväll så jag vänder tillbaka på dygnet. 

Fick även hem mina skor jag beställde. De beiga gick inte alls att gå i. Förstår inte hur modeller gör? Vi långa människor har ju så mycket längre ner till marken också. Kan lätt stå och posa i dem men det skulle inte se vackert ut om jag gick på stan i dem. Tar med de till Sthlm och hoppas på en bra deal av någon? Eller om jag alt lämnar tillbaka. Platåskorna är däremot för underbara! Skulle kunna sova i dem. Sjukt bekväma!

See you in the capital ♥
Love M

Snedlugg

ceriserosa byxor, Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0