tummen ner

Köpte en foundation från lancôme för några veckor sedan, Måste säga att jag blev riktigt besviken! Man blir torr i hela ansiktet. Som typ alla foundation blir! Den fungerar säkert jättebra för vissa, men för mig gick den inte hem. Tråkigt när man lägger ner så mycket pengar på smink så fungerar den inte som man vill. Ska ge den några försök till och kanske köpa en bra primer. Resultatet kanske blir annorlunda då? 


Update: Fick en tester på smashbox primer av en klasskompis igår. Den gjorde susen! Synd bara att den kostar 400 kr, så får se hur jag gör! :(



Kommentarer
Postat av: Michelle

I.D!!!! bästa och sen har clinique bästa concealern!

2011-02-11 @ 17:44:49
URL: http://killthepinkyswears.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja gör det! Jag använder två, en som heter clinique all about eyes concealer och en som är typ en pensel där man vrider fram sminket om du förstår hahah, den heter i alla fall clinique airbrush concealer



Yes jag har praktik igen!

2011-02-12 @ 13:51:15
URL: http://killthepinkyswears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0