Raw

Nu har jag inte skrivit på evigheter :P Fick en spotlife-inbjudan av Michelle förra veckan, men vet inte vad jag ska heta :P Några förslag?

I helgen var iaf mina fantastiska tjejer från Sthlm här i Umää! Jag hade en sjukt bra helg verkligen :) I tisdags fyllde M i min klass år så vi drog ut och shejka på Corona. Vi stannade tills stängning och fick förjävuls många drinkar gratis. Halva priset i baren! Enda negativa var att jag fick gå hela vägen hem. Tur att jag fick sällis iaf :)

Nu på fredag är det tentafest. Är dock inte så jättetaggad så stannar förmodligen hemma, men vi får se det är ju trots allt löning och det blir så tråkigt att vara hemma ensam dessutom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0